Alpha and Omega Wiki
Advertisement

Lilly is een personage uit Alpha and Omega.

Persoonlijkheid

Lilly's persoonlijkheid is gebaseerd op het feit dat ze vernoemd naar de lelie: deze bloem omschrijft zuiverheid, onschuldigheid en schoonheid. Tot ze Garth ontmoet is Lilly het best te omschrijven als een verlegen en onzekere wolf. De hele franchise door kan haar karakter omschreven worden als vriendelijk en speels.

Trivia

  • Hoewel Lilly niet zo extravert is als de andere omega's heeft ze nog steeds een eigen gevoel voor humor. Haar favoriete onderwerp voor grappen zijn schildpadden, waardoor deze haar grootste like zijn. Lilly's grootste dislikes zijn haar eigen jachtvaardigheden.
  • Het is onbekend of Lilly een biologisch kind van Winston en Eve is of dat ze geadopteerd is, gezien geen van haar ouders genen voor witte vacht hebben.
  • Hoewel haar oudere zus en ouders alfa's zijn is Lilly nog een omega, hoewel er nooit vermeld wordt waarom.
  • Naarmate de helft van de eerste film draagt Lilly haar lokken - tot het eind - naar achteren. In de tweede film is haar linkeroog weer bedekt. In de vierde film maakt Lilly slechts een cameo, ze neemt de pups mee naar Shadow Forest, tot grote zorgen van Tony.
  • Lilly's volledige naam is Lillian.
  • Lilly's Nederlandse stem wordt ingesproken door Bettina Holwerda. In de Vlaamse versie wordt ze ingesproken door Aagje Dom, die haar ook in de sequels inspreekt.

Familie

Advertisement