Alpha and Omega Wiki
Advertisement

Stekelvarkens zijn bijrollen uit Alpha and Omega.

Uiterlijk

Alle stekelvarkens lijken sterk op elkaar. Ze hebben allen een blauwgrijze vacht met een blauwe onderbuik en bruine ogen.

Persoonlijkheid

  • Needles: Dit stekelvarken verschijnt enkel in de eerste film, samen met twee andere stekelvarkens, als golfcommentators voor Marcel. Ze schijnen allemaal ietwat betweterig te zijn, sinds Needles zelf opmerkt dat Marcel de verkeerde club gebruikt, tot Paddy vriendelijk verzoekt om te zwijgen.
  • Agnes: Dit stekelvarken verschijnt in de tweede, derde en vijfde film. Haar eerste verschijning is slechts een cameo, vervolgens is ze bijna een hoofdpersonage. Ze helpt graag, hoewel ze aardig onnozel is.
  • Freida en Fran: Deze stekelvarkens verschijnen in de vierde film, hoewel ze als goeieriken beschouwd worden zijn ze heel gemeen. Ze helpen Daria's roedel weliswaar uit de nesten, maar geven Kate en Humphrey geen informatie over waar de pups zijn gebleven.

Trivia

  • Naast Brent zijn deze personages de meest gehate personages in de gehele franchise.
  • Opmerkelijk is dat alle stekelvarkens in alle films van het vrouwelijk geslacht zijn.
  • Het is onbekend of de naam van het eerste stekelvarken daadwerkelijk Needles is, maar door Paddy wordt ze wel zo genoemd.
  • Naast Agnes verschijnen er ook twee andere stekelvarkens in de vijfde film, het kunnen Freida en Fran zijn, maar hoogstwaarschijnlijk zijn dit nieuwe naamloze stekelvarkens.
Advertisement