Alpha and Omega Wiki
Advertisement

Winston is een personage uit Alpha and Omega.

Persoonlijkheid

Winston is vastberaden, wijs, beleefd en dapper. Hij geeft meer om het welzijn van anderen dan om zijn eigen welzijn en behandelt iedereen gelijk, naast de alfa's ook de omega's en beta's. In de eerste film wordt ook meerdere malen duidelijk gemaakt dat Winston heel trots is op zijn oudste dochter, wat bijvoorbeeld getoond wordt wanneer Winston aan Eve vertelt dat Kate de beste alfa is die hij ooit trainde. Daarnaast is Winston eerder bereid uitzonderingen te maken in overeenstemming met specifieke omstandigheden, in tegenstelling tot Tony, die tot het eind van de eerste film de wet van een roedel heel serieus neemt. Hoewel Winston dit ook doet, kan hij soms uitzonderingen maken.

Trivia

  • Aan het eind van de eerste film wordt bekendgemaakt dat Winston en Tony allebei hun leiderschap van hun roedel opzeggen, dit wordt in de tweede film bevestigd. Het is alsnog niet bevestigd, want in de vierde film verwijst Stinky dat Winston een geweldige leider is.
  • Winstons Nederlandse stem wordt ingesproken door Hans Hoekman. In de Vlaamse versie wordt hij ingesproken door Jos Dom, die hem ook in de sequels inspreekt.

Familie

Advertisement